هر روز با یک فتوای جدید
زمان کنونی: ۱۲-۳-۱۳۹۶, ۰۲:۴۶ صبح
کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان
نویسنده: mahdy30na
آخرین ارسال: mahdy30na
پاسخ: 79
بازدید: 49014

ارسال پاسخ 
هر روز با یک فتوای جدید
۲-۱۳-۱۳۹۲, ۰۳:۰۷ عصر
ارسال: #1
...... هر روز با یک فتوای جدید
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
تصمیم گرفتم در این پست هر چند روز یکی از فتواهایی که این مفتی های وهابی داده رو برای شما دوستان قرار بدم تا کمی با نوع فتواهایی که میدن بیشتر اشنا بشین( البته اشنا هستین اشناتر بشین)
برای شروع :
استفتاء:wow:
بیست سال پیش با دختر خاله خود ازدواج کردم و اکنون چهار فرزند دارم. به تازگى متوجه شدم در دوران کودکى، بینى دختر خاله‏ام کیپ مى‏شود و به رسم سنت قدیمى، مادرم قطره‏اى از شیر خود را در بینى او مى‏چکاند. آیا این مسأله در روابط زناشویى ما مشکلى ایجاد مى‏کند؟:biggrin:

فتوا
بنا بر نظر فقهای حنفی، خاک بر سرت شده است و دودمانت بر باد.
همان یک قطره باعث محرمیت شما شده و تو و دختر خاله‏ات، خواهر و برادر رضاعى هستید و نمى‏توانید روابط زناشویى داشته باشید.:shad::shad::shad::shad::shad:

منبع فتوا
فاذا وصل اللبن الى الجوف بالصب فى الخلق او بالصب فى الانف ترتب علیه التحریم، سواء کان قلیلا او کثیرا.
عبدالرحمن الجزیرى، الفقه على المذاهب الاربعة، ج 4، ص 254

امضای mahdy30na
[تصویر:  do.php?img=4182]
مشاهده وب‌سایت کاربر یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس شده توسط meraj1404 ، Fateme135 ، alone1992 ، zahraaa ، mahdi_t ، PeYROVaN ، 786taha ، ANTI MASON ، neturei karta ، راکعه ، تمام سایبری ، antisatanism ، منتظر موعود ، MYNK ، MoBaReZ ، شقایق ، ستاره سهیل ، حق باور ، zmkawsar
۲-۱۳-۱۳۹۲, ۰۷:۲۴ عصر
ارسال: #2
RE: هر روز با یک فتوای جدید
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
وهابیت یعنی اوج وهم ک خیال و اوج جهالت خدا از رو زمین جمع شون کنه ادم این مفتی گنده شون رو میبینی باید اب طلا بخوره از ترس الله اکبر
درپناه الله
یاحق

امضای PeYROVaN
فلقٍ ناس کــلیــد نــصـر(ظهور)است...

ما می خواهیم علی اکبر های امام زمانمان باشیم...
مشاهده وب‌سایت کاربر یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس شده توسط zahraaa ، Genius 121 ، mahdi_t ، meraj1404 ، neturei karta ، راکعه
۲-۱۳-۱۳۹۲, ۰۷:۳۹ عصر
ارسال: #3
RE: هر روز با یک فتوای جدید
(۲-۱۳-۱۳۹۲ ۰۷:۲۴ عصر)پیروان موعود نوشته شده توسط:  بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
وهابیت یعنی اوج وهم ک خیال و اوج جهالت خدا از رو زمین جمع شون کنه ادم این مفتی گنده شون رو میبینی باید اب طلا بخوره از ترس الله اکبر
درپناه الله
یاحق

به نام خدا
مدیر...........!
مفتی گنده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟:biggrin:

آرامش خودتونو بحفظید...

امضای Fateme135
اللهم صل علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس شده توسط zahraaa ، PeYROVaN ، mahdi_t ، meraj1404 ، neturei karta ، راکعه
۲-۱۳-۱۳۹۲, ۱۱:۰۳ عصر
ارسال: #4
RE: هر روز با یک فتوای جدید
نشتستن بر صندلی حرام است!!!!!!!:biggrin::biggrin:
به گزارش «شیعه نیوز»، در یکی از عجیب ترین و غیر منطقی ترین فتواهای وهابیت، به تازگی یکی از مفتیان یمنی این فرقه به نام "عمر بن محمد بن سالم بن حفیظ" اعلام کرده: نشستن بر صندلی، مبل و مانند آن حرام است.
این مفتی در فتوای خود عنوان کرده از خطرناکترین مفاسدی که امت ما به آن دچار است شیئی است که آن را صندلی و یا کاناپه و ... می نامند و این شری عظیم است که دامن ملت ما را گرفته است.
وی در ادامه ی سخنان خود می گوید: اجداد ما همگی بر روی زمین می نشسته اند، اگر صندلی مفید بود آنها هم از این وسیله استفاده می کردند!؛ اینها وسایل غربی است و جدا حرام است.
جالب اینجاست که بر اساس گزارش مرکز پژوهشهای مکه، این مفتی وهابی از بین 500 شخصیت تاثیر گزار در سال 2011م، در مرتبه ی 37 قرار داشته است!

http://www.shia-news.com/fa/news/55163

امضای zahraaa
باور کنید خدا از آمریکا قوی تر است....
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس شده توسط mahdy30na ، Fateme135 ، mahdi_t ، meraj1404 ، neturei karta ، راکعه
۲-۱۴-۱۳۹۲, ۱۲:۰۹ عصر
ارسال: #5
RE: هر روز با یک فتوای جدید
بسم الله الرحمن الرحیم
دوستان سلام
در چندین فتوایی که قرار میدم میخوام بدونین که این مفتی هاشون چقد دنبال افعال حرام هستن
بعد این کار های خودشون که اصل و منشا در دین و حتی در ادیانی که انسانی هستن هم وجود نداره رو به اسم دین و مفتی شرع صادر میکنن .


وهابیت وروش جديد سيراب‌کردن ميل جنسي سعودي‌ها!!
ازدواج در روز که بر اساس آن زوج فقط در ساعاتي از ظهر با هم ملاقات مي‌کنند از مدل‌هاي جديد ازدواج در عربستان است. اين نوع ازدواج را بسياري از زنان و مردان عربستاني ترجيح مي‌دهند.
 به گزارش روزنامه المدينه عربستان نوشت:
طبق قوانين عربستان، در ازدواج روزهنگام، مرد و زن فقط ساعات کوتاهي از روز – معمولا ظهر- را در کنار هم هستند و در ديگر اوقات، هيچ گونه مسئوليتي نسبت به هم نخواهند داشت.
ازدواج روزهنگام، از جمله ازدواج‌هاي موقت در عربستان است که در آن مرد و زن با حکم شرعي به عقد هم در مي‌آيند. تفاوت اين ازدواج با ازدواج‌هاي موقت ديگر از قبيل: المسيار، المسفار، المصياف و الابتعاث( با یه این موارد بدونین )؛
محدود بودن ملاقات زوجين به ساعات مشخصي از روز است.
يک خانم عربستاني به نام " رقيه العنزي" در اعتراض به اين ازدواج مي‌گويد: ازدواج روزهنگام بر يک عقد شرعي و قانوني مبتني است و زنان و مرداني که به اين ازدواج روي مي‌آورند، کار خلاف شرع و قانون اعمال نکرده‌اند ولي من از اين لحاظ به آن اعتراض مي‌کنم که مردان اين ازدواج را به عنوان ازدواج درجه دو مي‌شناسند و معمولا در اين گونه ازدواج‌ها رفتار مناسبي با زنان نمي‌شود.
در همين راستا روزنامه المدينه گفتگويي با دکتر " حسن محمود سفر " - استاد پژوهشهاي اسلامي و خانواده در دانشگاه عبدالعزيز- داشته؛ و نظر وي را در مورد ماهيت اين اين ازدواج جويا شده است.
محمود سفر با اشاره به منشاء غربي اين ازدواج آن را از لحاظ شرعي داراي اشکالات متعددي مي‌داند.
وي در مورد اصول شرعي اين ازدواج مي‌گويد: ازدواج روزهنگام، مشکلات متعددي را براي جامعه به همراه دارد، سرنوشت نامشخص اطفال حاصل از اين ازدواج يکي از مشکلاتي است که در آينده باعث فروپاشي جامعه خواهد شد.
وي در ادامه مي‌افزايد: مرداني که به ازدواج‌ روزهنگام گرايش دارند معمولا کساني هستند که قبلا تشکيل خانواده داده‌اند و داراي زن و بچه هستند.
اينگونه مردان براي فرار از مسئوليت به اين‌گونه ازدواج‌ها روي مي‌آورند.
دکتر محمود سفر همچنين در مورد مطابقت اين ازدواج با اصول شرع مقدس مي‌گويد: يکي از اهدافي که اسلام براي ازدواج در نظر گرفته؛ تشکيل خانواده و محافظت از حريم مقدس آن است ولي کساني که اين ازدواج را به عنوان ازدواجي شرعي در قانون عربستان ثبت کرده‌اند ظاهرا در شرع تبحر کافي نداشته اند.


خو میشه گفت که ازدواج هایی که قدیم هم در بین اینها رسم بوده :
ازدواج صداق:
که همان ازدواج رایج در همه ادیان آسمانی است و دین اسلام نیز آن را تایید کرده است. در این ازدواج، مهریه معین اما مدت زمان زندگی مشترک، نامعین است و تنها با ازدواج یا مرگ یکی از طرفین پایان می پذیرد.


متعه:
یا همان ازدواج موقت که در ادیان الهی پیش از اسلام و حتی در برخی ملت‌های غیر الهی نیز وجود داشته است. در این ازدواج هم مدت زمان را معین می‌کردند هم مهریه را. 


ازدواج اماء:
که ازدواج با کنیزان بود. اگر کسی کنیزی را می خرید، بی آن که مهری برای آن بپردازد، همسرش می شد و می توانست او را به دیگری بفروشد. این ازدواج در اسلام با شرایط ویژه ای مجاز بوده است.


ازدواج موقت:
پسر بزرگ خانواده حق داشت با زن یا زنان پدرش ازدواج کند (البته غیر از مادر خودش ). در اسلام این ازدواج حرام شمرده شده و زن پدر، محرم شمرده می‌شود. ( آیه 22 سوره نساء).


ازدواج شغار: 
در این نوع پیوند، مرد با دختر یا خواهر مرد دیگری ازدواج می کرد تا او نیز با دختر یا خواهر او ازدواج کند. 


ازدواج رهط: 
یعنی ازدواج مشارکتی یا دسته جمعی. گروهی از مردان که نباید بیشتر از ده نفر می بودند با یک زن رابطه برقرار می‌کردند و اگر فرزندی به دنیا می آمد، آن زن فرزندش را به هر یک از مردان که خود می خواست منتسب می کرد و او را پدر فرزند خود قرار می داد. 


ازدواج با اختین:
یعنی مردی همزمان با دو خواهر ازدواج کند.


ازدواج مخادنه:
نوعی ازدواج دوستانه بوده است که مردی زنی را به دوستی می گرفت یا زنی مردی را به دوستی بر می گزید. 
ازدواج استبضاع: 
در این نوع ازدواج، مردی همسر خود را در اختیار مردی که شجاعت، قدرت و یا صفت پسندیده دیگری داشت قرار می داد و تا وقتی که همسرش از آن مرد صاحب فرزند نمی‌شد، از او کناره گیری می کرد. 


ازدواج تعویضی: 
دو مرد با یکدیگر توافق می کردند و زنانشان را با هم عوض می کردند.



دوباره داره تو بورس فتاوای اینها قرار میگیره
اخه من نمیدونم چرا همش میخوایم اینا رو دوباره به راه راست بکشونیم؟
خودشون کج بودن و هستن و خواهند بود.
اینا دیگه روشون نمیشه اینارو بگن میان رنگشو عوض میکنن.
دیگه بماند بقیه بحث ها که درگوشی میگم به شما " اینا خودشون اصل و نسب درستی دارن اصلا؟"
یا حق

امضای mahdy30na
[تصویر:  do.php?img=4182]
مشاهده وب‌سایت کاربر یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس شده توسط zahraaa ، 786taha ، Fateme135 ، mahdi_t ، meraj1404 ، PeYROVaN ، neturei karta ، راکعه
۲-۲۰-۱۳۹۲, ۰۶:۱۲ عصر
ارسال: #6
RE: هر روز با یک فتوای جدید
« بسم الله الرحمن الرحیم»
سلام



فتوای عجیب دیگری از ابن تیمیه :
ابن تیمیه، رهبر و بنیانگذار وهابیت، برای پیروانش، فتاوای عجیب و خنده آوری را از خود به یادگار گذاشته است.
او در یکی از فتاوای خود در کتاب «الفتاوی الکبری»، خلوت کردن و تنها نشستن با میمون را نیز حرام دانسته است.


متن فتوای این شیخ، امام، و علامه بدین شرح است:
وتحرم الخلوة بغیر محرم ولو بحیوان یشتهی المرأة أو تشتهیه کالقرد.
خلوت کردن با نامحرم،‌ حرام است؛ هرچند آن نامحرم حیوانی همانند میمون باشد، که به آن زن از روی شهوت متمایل شود و یا زن نسبت به او تحریک شود.
الحرانی ، شیخ الإسلام أبی العباس تقی الدین أحمد بن عبد الحلیم ابن تیمیة،  (متوفای۷۲۸ هـ)، الفتاوى الکبرى ، ج۴، ص۵۲۸، تحقیق : قدم له حسنین محمد مخلوف، دار النشر : دار المعرفة – بیروت ،
همانگونه که در این متن مشاهده می‌شود،‌ آقای ابو العباس، تقی الدین ابن تیمیه، در ابتدا فتوایش را کلی بیان کرده است: وتحرم الخلوة بغیر محرم.
اما در بیان شاهد مثال،‌ مستقیماً روی گروه زنان و میمون ها انگشت گذاشته و یک بار دیگر شخصیت زنان را زیر سؤال برده است.
از دیدگاه وی گروه زنان،‌ جز شهوترانی فضلیتی ندارند که اگر در خلوتی با نامحرمان رو به رو شد، صد در صد به گناه روی خواهند آورد و دین ایمان آنان مانع ارتکاب عمل نا مشروع نخواهند شد.
تصاویر ذیل متن فتوای او را در کتابش نشان می‌دهد:
[تصویر:  1664.jpg]
[تصویر:  1665.jpg]
[تصویر:  1666.jpg]
نکته مهم این است که دلیل صدور این فتوا را باید به دست ‌آورد؟
آیا ابن تیمیه، با چشم سر، زنان را به این حالت دیده است . در این صورت سؤال از وهابیت این است که آیا ابن تیمیه در خلوتگاه ها، زنان را مواظب می کرده است؟ و یا علم غیب داشته و می‌دانسته است که زنان علاقه به میمون و یا بر عکس میمون ها علاقه به زنان دارند؟
در هردو صورت به ابن تیمه اشکال وارد است.

تحلیل بیشتر و قضاوت با خوانندگان.

منبع  : موسسه ولی عصر

امضای 786taha
اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد
واخرتابع له علی ذلک
 اللهم العن جبت والطاغوت
مشاهده وب‌سایت کاربر یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس شده توسط Fateme135 ، zahraaa ، PeYROVaN ، mahdy30na ، mahdi_t ، meraj1404 ، راکعه
۲-۲۱-۱۳۹۲, ۰۲:۵۲ عصر (آخرین ویرایش در این ارسال: ۲-۲۱-۱۳۹۲ ۱۰:۳۳ عصر، توسط softwar officer.)
ارسال: #7
RE: هر روز با یک فتوای جدید
یا حضرت عباس!اینا دیگه چ خل و چلایی هستن
تنها سودی ک این مفتی ها دارن این ک آدم بخنده به این فتواهاشون!

دوستان عایا شما هم با من هم عقیده میباشید که اینا هنوز معنی لغوی و فلسفی حرام رو نمیدونن؟؟و اینکه غیرت هم نمیدارند؟؟ینی چی این ازدواجا؟ینی چی این فتواهای مزخرف،بار الها کله مبارکو ب کدوم بالشم بکوبم از دست فتواهای اینا:bad:
من ی پیشنهاده سازنده دارم،بگم؟
این تاپیکو با تاپیک لطیفه و سرگرمی ادغام کنید!:yes:
ب کل دست همتون ندرده ک شادمون کردید:nish:
خدایا جمع کن نسل این بی مغزا رو
:gol:[i]اللهم عجل لولیک الفرج
:gol:

امضای softwar officer
ربنا آتنا کربلا ...
واجعل مماتی فی العاشورا ...
روحـــــی لک الفــــــدا یا مــــولا ...
حُـــــــــــــــســــــــــــــــین

[تصویر:  do.php?img=1744]
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس شده توسط mahdy30na ، mahdi_t ، Fateme135 ، meraj1404 ، راکعه
۲-۲۱-۱۳۹۲, ۰۵:۲۸ عصر
ارسال: #8
RE: هر روز با یک فتوای جدید
بسم الله الرحمن الرحیم
9 صبح نماز جمعه بخونین [تصویر:  bedtime2.gif]
دکتر علی جمعه مفتی کشور مصر فتوا داد:برپاداشتن اذان و خطبه و نماز جمعه از ساعت 9 صبح تا هنگام ظهر جائز است. [تصویر:  anonymous.gif]

به گزارش خبرگزاری اهل‏بیت(ع) ـ ابنا ـ وی در خطبه های نماز جمعه در مسجد بزرگ استان مطروح مصر خواندن نماز جمعه را پیش از زوال جائز دانست. 

خاطر نشان می شود در نماز جمعه اخیر استان" مطروح" مصر، پس از پخش اذان ظهر به افق قاهره که یک ربع زودتر از اذان ظهر به افق استان مطروح است، مفتی مصر اعلام کرد که می توانند نماز جمعه را هم در این زمان بخوانند.

مفتی کشور مصر فتوای خود را به فتوای امام احمد بن حنبل استناد داده و تأکید می کند ،تقدیم نماز جمعه پیش از موعد جائز است نه واجب
.

یا حق

امضای mahdy30na
[تصویر:  do.php?img=4182]
مشاهده وب‌سایت کاربر یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس شده توسط mahdi_t ، softwar officer ، zahraaa ، Fatemeh ، meraj1404 ، راکعه
۲-۲۳-۱۳۹۲, ۰۳:۱۱ عصر
ارسال: #9
RE: هر روز با یک فتوای جدید
بسم الله الرحمن الرحیم
بي حجاب شدن زنان مقابل يکديگر نيز حرام است ![تصویر:  spying.gif]
"در مقابل مردان نامحرم چه؟"[تصویر:  68.gif]


شيخ برّاک سابقا فتوايي مبني بر تکفير کساني داد که اختلاطي که به حرام کشيده نشود را حلال بدانند". همچنين وي در سال 2008 دو نويسنده سعودي «عبدالله بن بجاد العتيبي» و «يوسف ابالخيل» را کافر ناميده بود و درخواست محاکمه آنها را به اتهام ارتداد کرده بود.
 به گزارش شيعه آنلاين، شيخ «عبدالرحمن البرّاک» استاد سابق عقيده اسلامي در دانشگاه "امام محمد بن سعود" در رياض به يک زن سؤال کننده خود نصيحت کرد که
 صورت و گردن خود را در برابر زنان در اجتماعات عروسي و محافل زنانه و مدارس آشکار نکند.

وي به حرف و حديث هاي به وجود آمده عليه فتاوايش که جنجال گسترده اي را در سطح رسانه اي به وجود آورده، اشاره کرد
و روزنامه نگاران را سربازان شيطان خواند.
اين مفتي سرشناس سعودي پس از نصيحت به خانم سؤال کننده گفت:
"سربازان شيطان" روزنامه نگاراني هستند که به حکم پوشش راضي نيستند و مردم را بر ضد آن مي شورانند.
وي به سؤال کننده گفت: در محافل زنانه مانند عروسي ها و مدارس صورت و گردنت را نيز بپوشان، زيرا آشکار ساختن اين ها ورودي شيطان است و اگر نظام مدارس لباس پوشاننده را اجبار نکنند، هتک حرمت کرده اند.
قابل ذکر است که «عبدالرحمن البرّاک» بازگذاشتن صورت و مو نزد نزديکان زن در مجالس کوچک را ممنوع ندانسته است.

اخيراً او در يکي از دروس ديني خود در رياض گفت:
به خواهران صالحه نصيحت مي کنم در برابر اين عادت مقاومت کنند و به مخالفت با آن برخيزند و به پوشيدن روسري بر سرشان برگردند، حتي در مجالس عروسي و مدارس. اگر آنها اين کار را کردند، بي شک سربازان شيطان از روزنامه نگاران بر ضد اين رويکرد دست مي کشند چون از حکم پوشش رضايت ندارند.
در همين حال، شيخ «عيسي الغيث» قاضي دادگاه جزائي رياض از آنچه شيخ برّاک بر زبان آورده و روزنامه نگاران را سربازان شيطان خوانده، ‌ انتقاد کرد و به روزنامه الحياة گفت: جايز نيست که ما بين خود تهمت رد و بدل کنيم و مردم را بر عليه يکديگر تحريک کنيم، بلکه بايد نسبت به ديگران حسن ظنّ داشته باشيم، هرچند که با نظرات ما مخالف بودند.
وي بسياري از روزنامه نگاران را افردي دانست که عمل شرعي بزرگي انجام مي دهند و بسياري از تلاش هاي آنها در واقع ارزيابي کارهاي ماست، ولي ارزيابي تنها منحصر به يک وجه نمي شود، در حالي که ديگر عرصه ها فروگذاشته شود.
شيخ الغيث به برهه اخير اشاره کرد که طي آن شاهديم برخي افراد به سهولت انواع تهمت ها را به ديگران بار مي کنند؛ تهمت هايي چون نفاق، بدعت، شهوت، ايجاد شبهه، فسق و به همين ترتيب کفر و زير سؤال بردن اين و آن و ديگر اصطلاحاتي که خيلي جاها تکرار مي شود خصوصاً در اينترنت...
او بر ضرورت ارشاد اين قبيل افراد توسط طلاّب علوم ديني تأکيد کرد و گفت: به اين افراد بايد آگاهي داد که اين روش، روشي خطرساز و حرام است، و جايز نيست که چنين کلماتي را به ديگران اطلاق کرد زيرا پيامدهاي دنيايي و آخرتي دارد.
وي افزود: بر عکس، ما اکنون نياز داريم کساني که به سهولت به ديگران تهمت مي زنند، مورد سؤال و بازخواست قرار دهيم. وي بر "جايز بودن نماياندن صورت و گردن زن در برابر زنان" تأکيد کرد، زيرا دليلي بر حرام بودن آن وجود ندارد و گفت: "کسي که خلاف اين را بگويد بايد دليل بياورد".
گفتني است سخن او در محافل رسانه اي بازتاب هاي متفاوتي داشته است. نويسنده اي به نام «محمد عبداللطيف آل الشيخ» اطلاق "سربازان شيطان" به روزنامه نگاران را مصداق در دايره تنگ نظري و سختگيري بر مردم دانست، گويي اسلام و تساهل نقيض هم هستند.
وي خطاب به روزنامه الحياة گفت: شيخ برّاک شهرت و جايگاه قابل ذکري ندارد، جز اينکه افراطيون او را امام و پيشواي خود قرار داده اند و به همين خاطر او چيزهايي مي گويد که پيشينيان هم نگفته اند. سخن او در رابطه با توصيف نويسندگان و روزنامه نگاراني که با او اختلاف نظر دارند، که آنها "سربازان شيطان" هستند، دلالات بر افق نگاه تنگ او و دوري اش از تساهل اسلامي دارد". آل الشيخ اين فتوا را اوج اغراق در افراطي گري و تندروي و تعصب ورزي دانست، چنان که مثل چنين فتواهايي را قبلاً هم داده بود.
شايان ذکر است که شيخ برّاک سابقا فتوايي مبني بر تکفير کساني داد که اختلاطي که به حرام کشيده نشود را حلال بدانند". همچنين وي در سال 2008 دو نويسنده سعودي «عبدالله بن بجاد العتيبي» و «يوسف ابالخيل» را کافر ناميده بود و درخواست محاکمه آنها را به اتهام ارتداد کرده بود.

یکم قدیمی بود ولی نکته ها داشت اگه دقت کنین پیدا میکنین.

اینجا درست نبود که یکی از اون فتوا قشنگاشو بزارم تا ابروشون بره که درباره رضاع کبیره در همین چند مدت پیش دوباره کلی صدا کرد .

خدا لعنت کند کسانی را که مسلمانان را مورد تهمت و افترا قرار میدهند.

امضای mahdy30na
[تصویر:  do.php?img=4182]
مشاهده وب‌سایت کاربر یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس شده توسط zahraaa ، Fatemeh ، softwar officer ، meraj1404 ، راکعه
۲-۲۸-۱۳۹۲, ۱۰:۱۸ صبح (آخرین ویرایش در این ارسال: ۲-۲۸-۱۳۹۲ ۰۶:۲۷ عصر، توسط 786taha.)
ارسال: #10
RE: هر روز با یک فتوای جدید
« بسم الله الرحمن الرحیم»

سلام



این دیگه آخرشه!!! اینجاست که این سخن حضرت علی(ع) در ذهن و روحمان نهادینه میشه که فرمودند« دشمنان ما از احمق ترین انسانها هستند».........

علمای وهابی در چند سال اخیر، علاوه بر فتوای تحریم گروه های مختلف و مذاهب مخالفشان، اقدام به صدور فتواهای مضحکی کرده اند، که با هیچ منطقی قابل تفسیر نیست.



در آخرین نمونه از این گونه فتواها، یکی از سلفی های وهابی که بر روی صفحه تویتر، خود را ” علامه ابوالبراء ” می خواند، با صدور فتوایی اعلام کرد: روشن کردن کولر برای زن، در غیاب شوهر حرام است.:divoneh:

این علامه سعودی در توجیه این فتوا تاکید کرد: اقدام زن در روشن کردن کولر در غیاب شوهر، مساله ای بسیار خطرناک است و می تواند به رواج فحشا در جامعه بیانجامد.

وی افزود: وقتی زنی در غیاب شوهر خود کولر خانه را روشن کند، ممکن است همسایه متوجه شود که زن در منزل است و به همین سبب مرتکب زنا و فحشا شود.:biggrin: :fies_sei:


منبع : العالم




امضای 786taha
اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد
واخرتابع له علی ذلک
 اللهم العن جبت والطاغوت
مشاهده وب‌سایت کاربر یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس شده توسط Fatemeh ، Fateme135 ، meraj1404 ، zahraaa ، mahdy30na ، راکعه
ارسال پاسخ 


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان

POWERED BY MyBB, © 1390-1396 گروه پیروان موعود
پشتیبانی و توسعه SaneCity