اهمیت محتوای سایت نسبت به سئو
زمان کنونی: ۱۱-۳۰-۱۳۹۶, ۰۷:۱۶ صبح
کاربران در حال بازدید این موضوع: 2 مهمان
نویسنده: zohreabri
آخرین ارسال: bhrprn
پاسخ: 2
بازدید: 1099

ارسال پاسخ 
اهمیت محتوای سایت نسبت به سئو
۷-۵-۱۳۹۴, ۰۴:۰۵ عصر
ارسال: #1
اهمیت محتوای سایت نسبت به سئو
[rtl]موتور جستجوگر گوگل از مدل قدیمیبهینه‌سازی سایت ساز به حالت تمرکز بر روی محتوای معتبر و با کیفیت در حال منتقل شدن است. و این نکته ای است که کمتر به آن توجه می شود. این نکته از اهمیت به کارگیری بهینه از متادیتا‌ها و به ویژه کیوردها، نمی کاهد، ولی نمی‌توان پنهان کرد هنگامی که از ورودی ارگانیک موتورهای جستجو حرف زده می شود، «اعتبار» هست که حرف نخست را می‌زند. دیگر، غرق کردن مطالب در پارامترهای بهینه سازی سایت ساز، بهترین شیوه در جهت دعوت مخاطبان به وب‌سایت تان نخواهد بود. همیشه این شعار را می گویند که محتوا پادشاه شبکه مجازی است. با توجه به اینکه گوگل هر روز بیشتر و عمیق تر بر روی محتوای باکیفیت فوکوس می کند، بازاریاب های اینترنتی به این نکته رسیده‌اند که اکثر وقت ها، «اعتبار»، دارای اهمیت تر از بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو می باشد. گوگل تنها موتور جستجویی نیست که بر روی «اعتبار» پافشاری می‌کند. به تازگی، وب‌سایت سرچ‌انجین‌لند در گزارشی بیان کرده که موتور جستجوی بینگ نیز در حال طراحی و کسترش گوگل پاندای ویژه خودش می باشد. این الگوریتم تازه با دخیل کردن پارامترهایی نظیر «اعتبار» بیشتر از قبل بر روی محتوای باکیفیت پافشاری دارد و آن را مهم می داند. بازاریابی محتوا، از خیلی جهتها، برای کارشناسان بازاریابی اینترنتی، چالش بزرگ‌تری نسبت به بهینه‌سازی سایت ساز موتورهای جستجو می باشد. قانون های دیروز از بین رفته اند. امروز، بازاریاب های اینترنتی باید بر روی تولید محتوای باکیفیتی فوکوس کنند که ارزش منتشر کردن داشته باشد. این به این معنی است که بایست فهم کاملی از بازار هدف کسب‌و‌کار مورد نظر اتفاق بیفتد تا بتوان درک کرد که تولید چه مدل محتوایی باعث رسیدن به مخاطب های هدفمند می شود. [/rtl]
[rtl]ارتباطات اجتماعی در قالبتولید محتوای صحیح و محکم به منزله یک اصل غیرقابل انکار باقی خواهد ماند. نکته مهم کار آنجاست که شما بتوانید محتوای جالب و جذب کننده ای تولید نمایید که توجه بازدیدکننده های موثر در اینترنت را به سمت خودتان جلب کنید و آن‌ها را قانع کنید تا محتوای شما را با کاربران شان به اشتراک بگذارند. این عمل بیشتر از هر کاری، اغلب بر دامنه مخاطب های هدف تان اثرگذار خواهد بود. موتورهای جستجو همچنین برای تایید «اعتبار» سایت شما از سیگنال‌های شبکه‌های اجتماعی بهره می گیرند. برای نمونه، موتور جستجوی بینگ از سیگنال‌های شبکه‌های اجتماعی در جهت شناسایی متخصص بودن نویسنده‌ی مورد نظرش در موضوع مورد بحث استفاده می کند و برتر بودن نویسنده را می سنجد این جاست که مشخص می‌شود که سیگنال‌های لینکدین  چقدر مفید وکارآمد هستند. محتوای صحیح و معتبر، نه تنها در جذب آمار بازدید سازماندهی شده  از موتورهای جستجو بسیار اهمیت دارد، بلکه مسیر بهوجود آمدن اعتماد در بازدید کننده را نیز آسان می‌کند. هنگامی که بازدیدکننده های سایت شما مطلبهای شما را می‌خوانند و با آنها ارتباط برقرار می کنند در واقع این حس به آنها دست می دهد که در حال ایجاد رابطه با شما هستند. آن‌ها با این عمل رفته رفته یاد می‌گیرند که به شما  و طراحی سایتشما اعتماد داشته باشند. همان‌طور که هر بازاریاب زبده و زیرکی می‌داند، فروش یک محصول وقتی که مصرف‌کننده به شما اعتماد دارد، بسیار آسان تر و راحت تر خواهد بود.[/rtl]
[rtl]حالا این پرسش پیش می آید کهبرای تولید محتوای صحیح و دارای اعتبار چه کاری باید کرد؟[/rtl]
[rtl]1.      
درمورد موضوع مطالب تان به خوبی اصلاعات داشته باشید و در جهت نوشتن آنها اشتیاق خاصی داشته باشید. زمان کافی برای نوشتن مطلب  بگذارید و قبل از نوشتن تحقیقات خوبی انجام دهید.[/rtl]
[rtl]2.      
خلاقیتبه خرج بدهید. در هر زمانی که می خواهید مطلبی جدید بنویسید و یا وقتی که می خواهید حتی مطلبی را اصلاح کنید و یا به نکته های فراموش شده مطلبی اضافه کنید در همه این اوقات سعی کنید چیز تازه ای به آنها اضافه کنید و در واقع مطلب تان را سرحال نگه دارید.[/rtl]
[rtl]3.      
روینگارش محتوای خود فوکوس کنید. وقت کافی بگذارید و مطلب های تان را با توجه کامل تولید کنید.[/rtl]
[rtl]4.      
مطلبهای تان را با گروه‌ها و جامعه های هدف متفاوت به اشتراک بگذارید. به خاطر داشته باشید که سیگنال‌های شبکه‌های اجتماعی، یک عامل موثر در به وجود آوردن اعتبار برای مطلبهای شما می باشند. با توجه به اینکه موتورهای جستجو تاکید روزافزونی بر میزان اهمیت محتوای معتبر دارند، اکنون وقت آن است که اعتبار آنلاین خود را به خوبی افزایش بدهید.[/rtl]

[rtl] [/rtl]

امضای zohreabri
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
۸-۳۰-۱۳۹۶, ۰۲:۵۸ عصر
ارسال: #2
RE: اهمیت محتوای سایت نسبت به سئو
بسم الله الرحمن الرحیم
محتواهایی که در کنار خریدبک لینک برای شما لینک طبیعی می‌آورد
خرید بک لینک و محتوای طبیعی
برای دریافت لینک طبیعی بدون خرید بک لینکباید نکات سئو به‌خوبی رعایت شود وکاربران لینک شما را در سایت‌های خود به اشتراک بگذارند تا از این طریق بدون خرید بک لینک لینک طبیعی بیشتری به دست بیاورید.
با استفاده از روش‌هایی مثل خرید بک لینک ، می‌توانید برای مدتی توجهات را به سایت خود جلب کنیدولی به لطف گوگل پنگوئن، لینک‌های پولی هم در درازمدت شمارا نجات نخواهد داد. گوگل پنگوئن نام الگوریتم شرکت گوگل در رتبه‌بندی صفحات است که با سایت‌هایی که از تکنیک‌های کلاه‌سیاه مثل خرید بک لینک های نامعتبر برای افزایش لینک خود اقدام می‌کنند، مبارزه می‌کند.
راه‌ها و تاکتیک‌هایی برای افزایش لینک‌هایقانونی و طبیعی در سایت وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید صاحبان سایت‌ها را ترغیب کنید تا با میل و اراده خود به سایت شما لینک بدهند و هزینه‌ای را هم بابت خرید بک لینک از منابع نامعتبر پرداخت نکنید.
در این مطلب به بررسی روش‌هایی برای ارائهانواع محتوا برای جذب لینک طبیعی بدون خرید بک لینک می‌پردازیم و شما می‌توانید با استفاده از راهکارهایی که ارائه می‌شود می‌توانید لینک‌های طبیعی به دست بیاورید و خواهید دید که محتوای مناسب و توجه به اصول سئو چگونه میزان تبادل لینک و توجه به وب‌سایت شما را افزایش خواهد داد.
همچنین منظور از خرید بک لینک از یک بنردنبال کننده در یک سایت مرتبط تا یک پست ثابت بنری یا پست ثابت متنی در سایت های غیر مرتبط می باشد. بایت هزینه های بک لینک و نسبیت مفید به واقع بودن این مهم دست متخصصین ایران
تبلیغ
را باز بگذارید. در کمپینوبمستران ایران تبلیغ جایگاه متناسب بک لینک شما از قبل خالی شده است.
به‌عنوان‌مثال اگر وب‌سایتی در رابطه بابهینه‌سازی
سایت
یا سئو دارید می‌توانیدفهرستی از بهترین ابزارهای رایگان برای تحلیلگران ارائه دهید، و یا راه‌هایی برای بازاریابان اینترنتی ارائه دهید تا به آن‌ها نشان دهید چگونه مشتری به دستبیاورند.
در برخی از کسب‌وکارها موضوع کاملاً متفاوتاست، به‌عنوان‌مثال درزمینه ساخت خانه شما می‌توانید فهرستی از بهترین شرکت‌هایی که در این زمینه فعالیت دارند را معرفی کنید و یا می‌توانید بهترین مکان‌ها برای ساخت خانه‌های کوچک را پیشنهاد کنید.
 در کنار خرید بک لینک اینفوگرافیک های قابل اشتراک‌گذاری تهیه کنید
عکس و تصویر همیشه باعث جذب مخاطب بیشترمی‌شود. بر اساس آمار، شرکت‌هایی که در ایمیل‌های تبلیغاتی خود از عکس و یا تصویر استفاده می‌کنند ۲۴ درصدبازدیدکننده بیشتری نسبت به شرکت‌هایی که از تصویر در ایمیل استفاده نمی‌کنند، دارند.
توییت هایی که تصویرهای جذاب دارند نسبتبه توییت های متنی،۱۸ درصدبیشتر کلیک می‌خورند،۸۹ درصداز افراد بیشتر به این توییت ها توجه می‌کنند و ۱۵۰ درصد
بیشتر
retweet می‌شود. پست‌های عکس‌دار فیس‌بوک ۲.۳ بار بیشتر از پست‌های بدون عکس لینک می‌شوند.
استفاده از اینفوگرافیک ها در طراحی سایت یکی از بهترین روش‌ها برای جذب مخاطب و لینک‌های طبیعی است. در اینفوگرافیک پیامی ساده بهمخاطب انتقال پیدا می‌کند که یکی از بهترین راه‌ها برای سرگرم کردن مخاطب است. اگر محتوای اینفوگرافیک شما ساده و قابل‌فهم باشد، افراد به‌راحتی با آن ارتباط برقرار کرده و آن را در وب‌سایت‌های دیگر به اشترا می‌گذارند.
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال پاسخ 


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 2 مهمان

POWERED BY MyBB, © 1390-1396 گروه پیروان موعود
پشتیبانی و توسعه SaneCity